• P.R.P P.R.P جهت درمان ریزش مو، جوان سازی چهره و اصلاح پف و سیاهی زیر چشم به کار می رود
  • بوتاکس بوتاکس برای اصلاح موقت چین و چروک های پیشانی ، دور چشم و خط اخم به کار می رود
  • لیپولیز لیزری لیپولیز لیزری جدید ترین روش غیر جراحی اصلاح سایز و فرم بدن می باشد که با حداقل عوارض نتایج چشمگیری دارد
  • تزریق ژل یا فیلر تزریق ژل یا فیلر از دست رفتن تدریجی بافت های چربی و کلاژن صورت منجر به عمیق شدن چین های صورت می گردد که
  • پروتز سینه پروتز سینه برای اصلاح کوچک بودن پستان به صورت مادر زادی ،بعد از شیردهی و ... می توان از پروتز سینه استفاده کرد
  • کاشت مو کاشت مو جهت درمان ریزش ارثی موی سر در خانم ها و اقایان به کار می رود
  • جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک با افزایش سن نسوج نرم اطراف چشم به خصوص پوست پلک دچار افتادگی و شلی قابل ملاحظه ای می گردد که
  • لیزر موی زاید لیزر موی زاید رشد غیر طبیعی مو به خصوص در نواحی صورت و بدن زنان جوان می تواند مشکلات زیادی از نظر زیبایی به دنبال داشته باشد

بیماری­های ناخن:

1ـ شیاردار شدن و دانه­دار شدن ناخن

معمولاً در افراد مسن دید شده و نوعی تغییر سالخوردگی است. اما در برخی جوانان نیز دیده می­شود که در این موارد، می­توان از سوهان ناخن یا لاک استفاده کرد یا مواد خاصی، مانع از خشکی و ترک خوردن ناخن گردید.

2ـ جدا شدن ناخن از بستر

علل مختلفی دارد، مثل پسوریازیس، ضربه به ناخن­های بلند، عفونت میکربی یا قارچی، تماس با مواد شیمیایی، آلرژی، تماس طولانی با مایعات، بیماری غده تیروئید.
در مان بر حسب علت می­باشد.

3ـ بیماری پسوریازیس

ناخن در 10 تا 50 درصد موارد درگیر می­شود و به صورت ایجاد حفره حفره در سطح ناخن و یا جداشدن ناخن از بستر بروز می­کند.
اغلب ممکن است با عفونت قارچی اشتباه شود.

4ـ عفونت باکتریایی چین طرفی ناخن پارونیشی حاد)

گاه به دنبال ضربه یا دستکاری یا به طور خود به خود رخ می­دهد.
درمان معمولاً به طور موضعی بوده و با تخلیه عفونت یا برش جراحی انجام می­شود و آنتی­بیوتیک نیز تجویز می­گردد.

5ـ ریش شدن کناره ناخن

چرب کردن مکرر نوک انگشتان با مرطوب­کننده­های غلیظ، پرهیز از خیس کردن مکرر دست­ها و بریدن قسمت ریش شده ناخن از درمان­های معمول است.

6ـ ناخن فرورفته داخل گوشت

علل: کفش تنگ، کوتاه کردن نامناسب کناره­های صفحه ناخن یا در اثر ضربه
ـ معمولاً شست پا بیشتر از سایر نقاط مبتلا می­شود و ایجاد التهاب و عفونت و تورم می­شود.
درمان: منع استفاده از کفش تنگ، پرهیز از ضربه مکرر به محل و نهایتاً اصلاح جراحی همراه با مصرف آنتی­بیوتیک.

7ـ تجمع خون زیر ناخن

معمولاً به دنبال ضربه و ایجاد خونریزی زیر ناخن رخ می­دهد.
این حالت در شرایط حاد، بسیار دردناک می­باشد و باید خون زیر ناخن تخلیه گردد.

8ـ ضخیم شدن صفحه ناخن

علل: کفش تنگ، ضربات مکرّر مزمن
گاه با عفونت قارچی اشتباه می­شود، زیرا عفونت قارچی نیز می­تواند باعث ضخیم شدن ناخن گردد.
درمان: نازک کردن ناخن با سوهان، کشیدن ناخن و تخریب صفحه و ماتریکس ناخن تا دیگر رشد نکند.

9ـ لکه­ها سفید در صفحه ناخن

علت: معمولاً در اثر ضربه جزئی مکرر ایجاد می­شود.
درمان خاصی ندارد و با رشد ناخن، تدریجاً رفع می­شود.

10ـ لایه لایه شدن لبه ناخن

در 20 درصد بزرگسالان دیده می­شود و ناخن­ها شکننده و ورقه ورقه می­شوند.
خیس خوردن مکرر، این روند را بدتر می­کند.
درمان: مرطوب کردن ناخن با آب و سپس استفاده از پماد چرب­کننده یا محافظ ناخن به همراه مصرف ویتامین ب کمپلکس

11ـ عفونت قارچی ناخن

عفونت قارچی ناخن می­تواند باعث ناهنجاری و درد در ناخن شود. استفاده از کفش تنگ، شانس بروز آن را افزایش می­دهد.
یافته­ها: شایع­ترین حالت، درگیری زیر لبه ناخن است و ناخن از بستر بلند می­شود و به رنگ سفید یا زرد در می­آید.
اما گاه فقط لایه سطحی صفحه ناخن مبتلا می­گردد و به رنگ سفید در می­آید و به راحتی قابل تراشیدن است. در این حالت، صفحه ناخن ضخیم نشده و روی بستر خود چسبیده است.
بررسی و تشخیص: هر عارضه در ناخن، دلیل قارچ نمی­باشد و 50 درصد ناخن­های ضخیم، عفونت قارچی ندارند.
بالام مرطوب هیدروکسید پتاسیم، دبری­های زیر صفحه ناخن و خود صفحه ناخن از نظر وجود هیف­های قارچی بررسی می­شود.
بهتر است نوع قارچ مشخص شود. حضور درماتوفیت­ها را باید با کشت قارچ، بررسی کرد، اگر کشت و بررسی لام پتاس منفی باشد اما شک قوی وجود داشته باشد، می­توان رنگ­آمیزی PAS و بررسی پاتولوژیک انجام شود.
افتراق: از پسوریازیس، کندن عادتی یا اگزما (حساسیت)

درمان

درمان موضعی زیاد مفید نیست و بهتر است همراه با داروی خوراکی باشد. (تربینافین 6 تا 12 هفته بر حسب محل، اینتراکونازول، گریزئوفولوین (داروی ضعیف­تری است)
تمیز کردن لبه­های زیر ناخن و گاه برداشتن صفحه ناخن عفونی.

تاریخ راه اندازی سایت: 1391/8/1