• P.R.P P.R.P جهت درمان ریزش مو، جوان سازی چهره و اصلاح پف و سیاهی زیر چشم به کار می رود
  • بوتاکس بوتاکس برای اصلاح موقت چین و چروک های پیشانی ، دور چشم و خط اخم به کار می رود
  • لیپولیز لیزری لیپولیز لیزری جدید ترین روش غیر جراحی اصلاح سایز و فرم بدن می باشد که با حداقل عوارض نتایج چشمگیری دارد
  • تزریق ژل یا فیلر تزریق ژل یا فیلر از دست رفتن تدریجی بافت های چربی و کلاژن صورت منجر به عمیق شدن چین های صورت می گردد که
  • پروتز سینه پروتز سینه برای اصلاح کوچک بودن پستان به صورت مادر زادی ،بعد از شیردهی و ... می توان از پروتز سینه استفاده کرد
  • کاشت مو کاشت مو جهت درمان ریزش ارثی موی سر در خانم ها و اقایان به کار می رود
  • جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک با افزایش سن نسوج نرم اطراف چشم به خصوص پوست پلک دچار افتادگی و شلی قابل ملاحظه ای می گردد که
  • لیزر موی زاید لیزر موی زاید رشد غیر طبیعی مو به خصوص در نواحی صورت و بدن زنان جوان می تواند مشکلات زیادی از نظر زیبایی به دنبال داشته باشد

بیماری­های پوست

بیماری آکنه:

یک ضایعه برجسته پوستی است که صورت، قفسه سینه و پشت تنه را درگیر می­کند.

علائم:

معمولاً در سن نوجوانی شایع است و گاه تا بزرگسالی نیز باقی می­ماند.
گاه به دنبال استفاده از پماد استروئید نیز ممکن است رخ دهد. نوعی از آکنه نیز در دوره نوزادی و شیرخواری دیده می­شود.
ضایعات آکنه می­تواند التهابی (جوش قرمز یا چرکی) یا غیرالتهابی (کومدون سرسیاه و سرسفید) باشد و پارگی و ترمیم مکرّر آنها اغلب با جوشگاه و اسکار همراه می­گردد.

درمان:

درمان­های مختلفی وجود دارد و یکی از مهمترین نکات، کاهش استرس روحی، اصلاح رژیم غذایی و عدم دستکاری ضایعات پوستی است تا باعث بروز جوشگاه و لک دائمی نگردد.
نوع درمان طبی بر اساس سن و مدت سابقه بیماری و شدت آن و سایر نکات مشخص می­گردد.
بنابراین، بیمار بدون انجام خود درمانی، باید مراجعه نماید و تحت درمان قرار گیرد و بداند که ممکن است ماه­ها و حتی سال­ها نیازمند ادامه درمان باشد.

اسکار (جوشگاه) زخم:

با ایجاد هر زخم با هر علت، روند ترمیمی پوست آغاز می­گردد که در بعضی موارد، ممکن است پس از رفع زخم اولیه، جایگاه زخم، شکل مناسبی نداشته باشد. بنابراین هر فردی که دچار زخم به هر علت می­گردد، به خصوص اگر محل آن در ناحیه سر و صورت باشد، به علت اهمیت آن از نظر زیبائی، باید مراجعه نماید تا با اقدامات انجام شده، آثار سوء زخم به حداقل برسد.

خال:

خال یک تومور خوش­خیم پوستی محسوب می­شود که می­تواند در بعضی موارد، با بروز تغییر تدریجی، مشکل­ساز شود و حتی سرطانی گردد.
بنابراین، هر چند به علت فراوانی خال، برخورد با آن، خیلی ساده در نظر گرفته می­شود، اما لازم است همیشه با پزشک مشورت گردد و تصمیم درمانی درست گرفته شود.
ضمناً اگر خال دچار چند تغییر گردید، سریعاً مراجعه نماید تا اقدام لازم صورت گیرد. مثلاً بروز زخم یا علامت­دار شدن در ناحیه خال، تغییر رنگ، تغییر سرعت رشد و... .

آلرژی و حساسیت:

پوست دارای سطح وسیعی است و در بسیاری از موارد، سد اول دفاعی بدن در برابر صدمات و مواد خارجی می­باشد، بنابراین، طبیعی است که واکنش­های متفاوتی در برخورد با این مسائل، بروز نماید.
یکی از این واکنش­ها، پاسخ­های حساسیتی به عوامل خارجی و یا تحریکی است که می­تواند به صورت خارش، تغییر رنگ پوست، بروز دانه­های حساسیتی، کهیر و...، بروز نماید.
در برخورد با این مشکلات، اگر بروز چند روزه یا چند هفته­ای داشته باشند (تحت عنوان آلرژی حاد)، عمده درمان، به صورت علامتی و دوری از فاکتورهای تحریکی است. اما اگر تداوم یابد (تحت عنوان آلرژی مزمن)، معمولاً درمان، شکل پیچیده­تری به خود می­گیرد و لازم است بیمار، به طور منظم تحت نظر پزشک باشد و علاوه بر اقدامات پیشگیرانه و مصرف دارو، اقدام به بررسی­های دقیق­تر و آزمایشات ضروری و ... شود.

توده­های پوستی:

پوست می­تواند دارای انواع تومورهای خوش­خیم و بدخیم باشد. بنابراین در برخورد با هر توده جدید و غیرعادی در سطح پوست، لازم است از خود درمانی پرهیز گردد و پس از مشورت با پزشک، تصمیم درمانی مناسب، اتّخاذ گردد، چه بسا، بسیاری از این توده­ها ممکن است نیاز به هیچ اقدامی نداشته باشند.

پوست چرب و خشک:

بر اساس خصوصیات ژنتیک هر فرد، پوست ممکن است حالت خشک، عادی یا چرب داشته باشد. طبق عادات زندگی هر فرد، محیط زندگی و شرابط بهداشتی موجود (و سایر فاکتورها، ممکن است هر کدام از این نوع پوست، نیازمند رعایت نکاتی باشند که جهت افزایش کیفیت و شفافیت و جوان ماندن آنها، لازم باشد. برای مثال، استفاده از کرم­های مرطوب­کننده به خصوص پس از استحمام در مورد پوست­های خشک، یا انجام لایه­برداری منظم و تقویت­کننده­های ویتامینه در مورد پوست نرمال و چرب و استفاده منظم از ضدآفتاب و حفاظت­های فیزیکی در برابر اشعه مضر خورشید در مورد تمامی بیماران.

تاریخ راه اندازی سایت: 1391/8/1